hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Grattiskort med marint tema

Publicerad 2021-03-05 23:48:56 i Allmänt,

Gjorde ett kort till mågen som fyllde år. Eftersom de bor nedanför Göteborg, fick det bli med lite marina avspeglingar.
Hade ett papper från Maja Design med fyrar på, som jag fäste på en marinblå kortbas. Jag gjorde en liten knop av lite kraftigare hampasnöre. Detta limmade jag fast i ena sidan. Så tog jag ut orden med bokstavsdies i marinblått och limmade fast dem. Försökte få bokstäverna att skymma motiven på papperet så lite som möjligt.
Inuti fick det bli ett marint papper från Reprint. Satte också dit ett utstansat Grattis och en liten utstansad oval att skriva en egen hälsning på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela