hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Kort

Publicerad 2015-08-26 20:28:03 i Allmänt,

Provade mina nya fjärilsdies. Hittat ett liten devis från en sida på internet, och jag tyckte det passade till fjärilarna. Satte på några rinestons för att lysa upp fjärilskroppen.....
Ett grattiskort med en rosa fjäril och lite blommor
Ett neutralt kort för alla tillfällen
ett litet kort att skriva sin egen text på
Ett till kort med lite annorlunda vikning.
Framsidan
uppvikt kort, med rosa insida och ett par rosa knappar och några utstansade blommor och texten Till Dig på det lilla kortet
Ett litet kort i svartvitt
den neutrala insidan
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ulrica

Publicerad 2015-08-26 20:56:08

Så snygga och vilka härliga färger!

Svar: Tack
Agneta Johansson

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-08-26 23:24:59

Oj så mycket fint du visar!! Ljuvliga vart och ett på sitt sätt!

Svar: Oh tack så mycket, kul du tyckte om det....
Agneta Johansson

Postat av: CreaMaria

Publicerad 2015-08-31 11:59:10

Mina favoriter är de två sista. :D

Svar: Jaa, jag gillar också svartvitt, bara så häftiga kontraster....men tack för du gillar mina alster och för att du skriver i min blogg....:D
Agneta Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela