hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Kenny K:s stämpel

Publicerad 2016-08-30 11:39:00 i Allmänt,

Målade ett par tjejer. Stämplar från Kenny K.
Använde en mörklila cardstock, som grund och så ett lila papper från Panduros vinterblock, Tis ' the Season. Skar bort lite av snöflingorna, så jag hoppas att ingen tycker det blev  "kyliga" kort. Så ett rosa band med silverglitter och några swirvlar med rosa halvpärlor. Övre kortet fick en vit cardstock under Panduropapperet, medan jag på det nedre kladdade på lite lila Distressfärg på det vita papperet.
Synd att det inte kommer fram på kortet, men jag förgyllde lite på håret, strumpkanten och stövlarna med svart glitterpenna, för att få fram lite glamor...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela