hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Några nya

Publicerad 2016-08-28 19:40:00 i Allmänt,

Gjort ett par grattiskort
Målade en liten älva i lila från Whimsy Stamps, Silver Fairy, klippte ut henne och satte fast henne med distanskuddar på två runda cardstock, som jag tagit ut med dies från Gummiapan. Så satte jag på några lila blommor och gröna blad. Så fick det bli några pärlstrån för effektens skull. Så en liten lila sten i varje hörn också.
Ett kort där jag tog en kantstans och tryckte ut vid kanterna. Så ett rosa glitterpapper, som fick bli utsidan på kortet. Samma papper fick bli på insidan också, och lysa ljust igenom gallret. Ett litet blomsterarrangemang och en grattisstämpel från Rox Stamp. Samma stämpel på båda korten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela