hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Nya kort

Publicerad 2016-08-25 11:03:03 i Allmänt,

Ett Grattiskort där jag tyckte att Maja designs papper fick utgöra det hela. Satte bara på en grattisstämpel.
Så ett grattiskort, där jag använde mina nya dies. Det ena fick bli med en grattisstämpel på, som jag embossade med silverglitter. Den andra fick bli av ett gratispapper, som jag fått i ett kit från någon, för länge sedan. Så några halvpärlor, lite blommor och några sugrör på ett litet nät.
Denna tog jag inspiration av någon på nätet, vet inte vem, men tyckte det var kul att få använda Vildas stämpel av conversskorna igen. Så ett grattis också.
Hittade detta också, men gjorde min version. Provade att göra några blommor a lá Åsa Wermelin. Blev nöjd med dem. Satte på lite halvpärlor i rosa. Kramdiese från Engströms Artstudio.
Ett neutralt kort med lite gasväv, wellpapp, spets och blommor. Satte på två fjärilar också med några blingstenar på kroppen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela