hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Mitt barnbarnsbarn döps i Folkärna kyrka

Publicerad 2016-07-30 18:01:00 i Allmänt,

 
Folkärna kyrka, som visade sig i en otroligt fin sommarfägring.
 
Mamma, pappa, storasyster och huvudpersonen lille Gabriel.
En liten del av presentbordet.
Dopkort
Gjorde ett dopkort, tänkt som en sparkbyxa med en skjorta under. Lite blåa stenar på spetsen på skjortan och ett par knappar att knäppa byxan med. Så satte jag dit några vita rosor, som jag duttade på lite blå färg. Lillkillens namn förgyldes med lite glitterlim.
Inuti, blev en liten vers och en liten hälsning
Baksidan, satte jag på lite stenar på skjortärmen också, så min stämpel förstås.
 
,
Jag och mitt lilla barnbarnsbarn. Jag i min Västerfärnebodräkt och Gabriel i sin dopklänning, som både farmodern och pappan burit på sina respektive dop.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela