hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Grattiskort till mina barnbarn

Publicerad 2018-03-19 14:16:23 i Allmänt,

Det blev några till kort med Maja Designs papper, på Avestamässan.
Mina barnbarn skulle fylla 18 år och jag tyckte att de vackra damerna kunde få bli framsidan på deras kort också.
Ett svart cardstock till grund, blev det på det första kortet.
Framsidan smyckades med lite rosa glitter och lite blommor
Insidan har en dragspelsvikning
Satte på en miniatyr av en av damerna, ett utstansat Grattis, en utstansad fjäril och en utstansad oval att skriva på. Så fick det bli namn och datum på födelsedagsbarnet också.
Så försökte jag mig på en LO, och jag hade hittat ramar, med distans mellan glas och baksidan och som jag kunde sätta in 30 * 30 cm papper. Blev en tavla med småkusinerna
Den andra tjejen fick ett rosa cardstock som grund.
Lite rosa glitter och rosa glitter även på blommorna
Samma dragspelsvikning och födelsedagsbarnets namn och datum
Utvikt så syns en liten miniatyrbild, ett utstansat grattis, en utstansad fjäril och en utstansad oval att skriva på
 
Fick också en tavla med småkusinerna på
Tavlorna är fotograferade med bilden innanför glaset. Det var väl inte så smart, för det blev en spegeleffekt som inte var så bra. Men
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela