hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Lite Påsk i bloggen

Publicerad 2018-03-05 16:01:54 i Allmänt,

Jag var på scrapträff i Avesta i helgen och inspirationen flödade.
Jag gjorde 9 st kort, bland annat dessa påskkort.
Ett gult cardstock fick bli stommen och ett lite grönskiftande papper över.
Med färdig bild från Mariannedesign och ett ägg i chipboard, som jag duttade på lite guldglitter.
Så några gula halvpärlor i hörnen.
Här duttade jag på litte brun glitterfärg på ägget och satte på bruna pärlor
Grön stomme och ett rutigt papper på det. Så ett målat motiv och en Glad Påskstämplad banner. Lite blommor i hörnet och gula halvpärlor.
Samma kortbas men med en målad Påskhare som motiv
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela