hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Manliga kort

Publicerad 2020-01-16 15:47:43 i Allmänt,

Hade inte förstått att mina manliga kort var på upphällningen förän en väninna ringde och ville ha ett till sitt barnbarn, som förväntade sig ett fint kort. Så i en hast fick jag till några....
Hittade ett mörkt bakgrundspapper med gamla tidningsartiklar, satte på ett stämplat Grattis och så en banner med lite snöre och en knapp.
Här använde jag mig av likadant bakgrundspapper men i en gråblå färg. Stämplade ett blått grattis och så mina mustaschstämplar, också i blått. Dekoration blev lite infärgade kugghjul och dessa lagda på blå, skira löv.
Så kom Maja desigs foton till pass på nästa kort, lite snören passar till det lite strama.....
Ett till med Majas fina bild, ett band med hästkraft på för att ta upp hästkrafterna på bilden....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela