hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Mors dag

Publicerad 2021-06-02 21:00:20 i Allmänt,

Åkte till Västerfärnebo kyrka
och satte blommor på min farmors grav. Fick bli några narcisser.
Sedan fortsatte jag mot minneslunden i Sala och satte på blommor för min mor....
Stilla, fridfullt och mycket fågelsång så här tidigt på söndagsmorgonen.....
Solen strålar så fint ner mellan träden och bildar solstrimmor ner i det gröna...
Skulle ha plockat liljekonvaljer, men de var inte riktigt på gång.Annars brukar det vara en Mors-dagsblombukett.
Nästa vecka är de nog färdiga, men Midsommarblomstren blommar för fullt i dikeskanten..
Och blommorna på äppelträden börjar slå ut ....
En härlig tid och igår klippte jag gräsmattan för andra gången den här säsongen och fick ut trädgårdsmöblerna så idag kunde jag sitta ute till långt in på kvällen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela