hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Mot Västerås

Publicerad 2021-06-04 12:17:00 i Allmänt,

Åkte mot Västerås i onsdags och utanför Äs så var det en otrolig rapsåker i full blom. En helt magisk syn i gyllengult mot en blå himmel...
Så på min promenad genom lasarettet mot caféterian så tittade jag ut genom ett fönster och ser på innergården en otrolig prakt av blommande buskar......såg nästan ut som fejkblommor.....men det var rododendronbuskar i en otrolig blomsterskrud....de verkade då trivas förträffligt utanför bibliotekets fönster.
Bara så praktfullt
Tror de flesta bara jagar förbi och inte ser ut genom fönstret, utan bara är fokuserade på att komma fram till sin avdelning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela