hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Promenad innan midsommar

Publicerad 2021-06-26 11:19:00 i Allmänt,

Sista promenaderna innan midsommar bjöd väl inte på så många nya vyer.......men nog är det fint när vattnet ligger spegelblankt och jag tror jag såg huvudet på en bäver...men sen fick jag inte ögonkontakt med den något mer. Kanske den tittade upp närmare kanten och då var den osynlig från min kant.
Men skäggdoppingen som vi såg för tre veckor sedan, och jag fotade henne med sina ungar.....nu hade de växt till sig och blivit stora.......
De följde oss en bit på väg......
Så gick vi vidare och tog den långa svängen och den tråkiga sista biten genom Koppardalen.....men vid en industrivägg så blommade denna fantastiska klätterväxt....
så den gav lite fägring på en annars tråkig asfaltsväg.......
När jag landade hemma på gården var jag bara tvungen att ta en bild på en av mina fantastiska pioner som blommar för fullt nu.
och en liten närbild.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela