hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Ett levererat kort

Publicerad 2021-11-28 21:31:45 i Allmänt,

Skulle vara ett Grattiskort med en Krya på dig hälsning också, men det fick inte vara någon julhälsning.....
Hittade en dies, som jag inte använt, utan den har legat till sig ett par år. Har sett lite krånglig ut....men när jag började studera den och ta ut den ur förpackningen, så var den nog ganska enkel i alla fall.....
Och jag tyckte att resultatet blev väldigt bra.
Ljuslila cardstock, som grund och vit cardstock ovanpå. En utstansad blomslinga i bottenfärgen blev det på sidorna.
och inuti blev det lite fjärilspapper på sidorna och en bit vit cardstock att  trycka dit Grattis och Krya på dig. Där finns också plats att skriva sin egen hälsning.
Jag tyckte det blev riktigt bra och väninnan blev nöjd och det var ju huvudsaken......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela