hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Julmarknad i Västerfärnebo

Publicerad 2021-11-30 14:35:10 i Allmänt,

Jag brukar inte vara med på några julmarknader, men i år skulle den ske precis när vi var i Församlingsgården och hade vår scrapträff.
Jag fick ha mitt bord inne i församlingsgården och det var tur för det blev en kall dag.
Mycket folk som kom in och värmde sig. En del handlade och andra bara tittade. Men vi hade folk hela tiden. Jag hann faktiskt inte ut och titta på resten av marknaden.
Mitt bord med julljus och kort....
och så mina "kaffekassar"
stående kommentaren "Du måste då vara en stor kaffeälskare"  
Sa aldrig något om att andra människor kan samla och ge till mig.....
 För att ha bestämt mig att vara med bara en vecka innan.....Tyckte jag nog att jag sålde riktigt bra, Faktiskt över förväntan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela