hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Lite nya julkort färdiga

Publicerad 2021-11-11 21:49:42 i Allmänt,

Så nu har jag kommit igång .....
Ett i blått
och inuti blev det en liten vers och sen en tag att skriva sin egen hälsning.
Ett i rött med ett öppet fönster 
en söt bild innanför
och så sin egen hälsning den blev på baksida.
Ett där papperet fick ha huvudnummret, satte bara på ett par guldsnöflingor
och inuti sin egen hälsning.
Ett till med fint papper
inuti, satte jag en julvers och på den andra sidan hälsningstagen.
och baksidan
Så kul när man hittar fina papper.........
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2021-11-12 05:59:20

Vilka fina julkort du gör mamma, alltid lika roligt att öppna brevlådan i Onsala och få kort från dig 👍🤩❤️

Svar: Tack så mycket
Agneta Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela