hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Veckan som gått......

Publicerad 2021-11-07 18:17:28 i Allmänt,

Promenaden som blev av, gick vi i strålande sol. Men det blåste lite grann, så vi blev inte sittande vid kafferasten så lång stund, Utan vi fortsatte.....men konstigt nog så mötte vi inte så många människor på vår runda.....undrar om de tagit höst redan.
Men bävrarna hade jobbat på, färskgnaget träd, som de försökt fälla över vägen.
Tyvärr så hamnade det på ett grannträd så det blev en liten miss i uträkningen.
men de har nog nyss varit här, verkar alldeles färskt....
Men en härlig promenad hade vi.........så blev onsdagens promenad inställd på grund av ihållande regn. Men jag fick sytt ett par kaffeväskor. Inspirerad som jag blev av att jag fick en beställning, och som jag levererade efter måndagspromenaden.....nu fick jag till två stycken ytterligare.
Sydde bara av en maskinnål, otroligt bra. Plasten glider och man får ta det försiktigt så man inte drar för mycket, utan försöka låta plasten matas fram, men när det står och hackar på samma ställe så kan det hända att nålen går av när man matar fram för hand.
Gjorde också ett par höstljus till en tjej
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2021-11-12 06:12:18

Nu kan du snart åka runt på marknader och sälja din, väskor, ljus och julkort mamma. Du kanske skall köpa dig en husbil och kuska runt på marknader, då kan du komma söder ut och hälsa på 👍🤩

Svar: En god idé
Agneta Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela