hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Internet, vara eller inte vara....

Publicerad 2022-04-12 10:12:00 i Allmänt,

Efter att ha varit utstängd av omvärlden i en och en halv månad har jag äntligen kommit ut på banan igen.......
Vet inte vad som var felet........
Rautern fungerade och datorn var det inget fel på..... men helt plötsligt var de inte kombatibla med varandra. 
Jag försökte se om det skulle vara någon uppdatering jag missat .....och jag gick in på olika inställningssidor "men icke" sa Nicke.....
Men så efter en och en halv månad när jag äntligen tänkte ringa datasupporten.....så var jag med internet igen.......lite konstigt vad det tog vägen någonstans.
Teknikens under......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela