hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Underbart promenadväder....

Publicerad 2022-04-12 10:27:19 i Allmänt,

Under skolornas sportlovsvecka i Avesta, var Visentparken öppen för besökare.
Min väninna och jag beslöt att förlägga vår onsdagspromenad ut dit.
Det var en strålande dag, solen sken från en klarblå himmel och bara ett par grader kallt.
Det blev en bra promenadsträcka och vi skulle få många steg på stegräknaren.
När vi kom fram, köpte vi var sin kaffe och bulla och tog med oss brickan ut och satte oss utanför i solskenet och riktigt njöt av gott fika och en underbar dag.
Sen pulsade vi runt i snön och tittade på de stora djuren. 
Alla börjar sina namn på Av, eftersom de är från Avesta...
Stora och maffiga är de och släkt med bisonoxarna.
Men en underbar promenad i det strålande vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela