hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Alla Hjärtanskort

Publicerad 2022-02-20 14:23:43 i Allmänt,

Skickade ett kort till en väninna, som har födelsedag dagen efter Alla Hjärtans dag.
Då brukar jag passa på att fira med ett kort med hjärtantema och en födelsedagshälsning.
Nu blev det ett rosa kort med siluettstämpling. Förgyllde stjärnfallet med lite silverglitterlim.
inuti blev det en grattishälsning.
Kortet blev så väl mottaget att jag blev bjuden på lunch.
Så efter min promenad med tjejerna åkte jag dit och fick en utsökt lunch, på olika sorters delikatesser på en beställd planka. 
Kaffe serverades med olika sorters chokladpraliner, helt klart en väldigt trevlig födelsedagslunchbjudning......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela