hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

En liten tavla att ta med istället för blommor

Publicerad 2013-08-09 16:54:00 i Allmänt,

Ibland blir man bortbjuden, och affärerna är stängda. men något lite vill man ha med sig till värdinnan. Vad är då bättre än en liten egenkomponerad tavla......
Använde mig en ram med djup, och satte in en vintagebild, på en söt liten flicka. Jag lade en kant runt bilden med vita pärlor, och så byggde lag upp i ena hörnet med lite rosor, knoppar och blad. Satte även på en rosett av spets, för att få den rätta vintagekänslan.
 
Om man vill kan man byta ut kortet av flickan och sätta dit ett eget kort.
 
Har sett liknande på nätet och en superbra idé och kul att göra.....

Kommentarer

Postat av: Ulrica Stålhand

Publicerad 2013-08-09 20:09:05

Så fin den var! Toppen om man får en inbjudan och inget har hemma.....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela