hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Horoskopet

Publicerad 2013-08-23 18:09:40 i Allmänt,

Äh.....läste mitt horoskop för idag enligt Aftonbladet och då skulle det bli en halvdan fredag utan fokus och inget av värde bli gjort, eftersom jag inte kan fokusera, enligt tidningen....så det var ju bara att ta det lugnt och slappa i trädgårdsstolen med en kaffekopp och en god bok....men bäst jag satt där fick jag för mig att ansa bersån lite......tänkte att står jag på stolen, så når jag nog till att få av den på höjden lite......jag har tagit den på bredden förut i veckan, men tänkte att höjden borde ner lite också. Så nu har jag kavat, slitit och sträckt mig utom min gräns för det möjliga och ramlat in bland syrenbuskarna, rivit mig blodig på vassa kvistar, och slagits med en trollslända, som blev heltokig i mitt ena ben, vet inte om de bits.....men den såg lite rovdjursaktig ut, på nära håll, när den stup i ett landade med sina sugfötter, som det kändes, på min vad. Stor såg den ut också. Så jag föste iväg den med en kvist som jag höll i handen, men den var tillbaka på sekunden igen. Jag hoppade och fäktade och mina grannar fick nog en rolig stund åt min lustiga dans över gräsmattan.....
Stort lass blev det i alla fall på skottkärran.
 
 
Tror jag fick en liten topp kvar i alla fall, måste lösa frågan att komma upp på ett säkrare sätt, så jag kan använda häcksaxen, för att få det lite rakare.......men betydligt bättre blev det.......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela