hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Min första layout...

Publicerad 2013-08-04 19:56:00 i Allmänt,

Har varit i Onsala och träffat min yngsta dotter och hennes familj. Eftersom hon jobbade hela veckan så fick resten av familjen roa mormor. Mågen ställde upp varje dag och en dag åkte vi in till Frölunda torg och gjorde några medskickade ärenden till äldsta dottern, så fortsatte vi in till Göteborg och gick nere i hamnen och jag blev bjuden på en enorm räkmacka på Klippans Ångbåtsbrygga. Där satt vi så och frossade på vår räksmörgås i solskenet, måsarna flög och skrek över våra huvuden, medan de stora passargerarbåtarna fraktade folk till och från Danmark, och blev till en tjusig bakgrundsvy. I aktern på vår båt vajade en svensk flagga med unionsflaggan i ena hörnet.
 
 
Nu har jag provat på att göra en layout, på kort tagna vid detta tillfälle, rätt nöjd med resultatet måste jag säga....
 
 
 
.......men ju mer jag tittar så är det något som fattas........får grunna lite......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela