hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Nu är den alldeles klar

Publicerad 2013-08-09 16:38:00 i Allmänt,

Jag monterade hela layouten på en mörkblå cardstock, som fick komma fram, som en ram, blev riktigt bra. Så fick jag hem lite berlocker från min scrapaffär, Hobbyhärvan, ett gammaldags roder och lite sjöstjärnor, som jag satte på min Göteborgslayout, och nu blev jag nöjdare....det fattades något förut. Men låter man det gå någon dag så brukar det poppa upp några idéer......
 
 

Kommentarer

Postat av: Ulrica Stålhand

Publicerad 2013-08-09 20:11:08

roligt med alla detaljer..... knopar och sånt ut över de fina korten..... passar så bra med det där papperet också... :)

Svar: Har sett din fina kommentar...tack för den....
Agneta Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela