hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Underbart

Publicerad 2013-08-05 19:44:00 i Allmänt,

Tänk, vilken underbar sommar vi haft. Sköna kvällar att sitta ute med sitt kvällsfika, man vill knappt gå in. Myggen och knotten, som också håller sig borta, tack vare att det är så torrt i markerna. Synd på svampen bara som ser lite torr och tråkig ut, och inte växer den heller, står och stampar, men ligger i startgroparna, bara det skulle komma lite regn. Tog några bilder av den sköna kvällen hos mig, och jag tror att det var tranornas skrik jag hörde, men jag trodde att de redan flyttat söderöver, har inte sett så mycket av dem i sommar. Vi brukar ha några stycken som håller till här på ängarna, men i år har det nog varit för torrt åt dem med. Få se nu om vädergubbarna får rätt, att det ska bli ändring i vädret framåt helgen, men nu är det vackert......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela