hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Äntligen

Publicerad 2013-12-28 15:56:47 i Allmänt,

Tror att jag fått till ett grattiskort till barnas kusin, som fyller 50 år, och är riktigt Englands- och Londonfrälst. Visste inte vilken del av motivet jag skulle satsa på så det fick bli hela, Beatles, Towerbridge, Big Ben och en Londonbuss. I bakgrunden skymtar den stora Milleniumkarusellen, undrar vad den heter???
Ett Servettmotiv, som jag klistrat på framsidan
och ett av Tower Bridge på insidan och lite grattishälsningar, som jag embossade med rött glitterpulver.
 
Baksidan fick min stämpel och ett band med washitape, också med Londonmotiv.....
Visserligen kommer det någon dag försent, men eftersom hon fyller mitt i julhelgen så gör det nog inget om det kommer precis efter..........

Kommentarer

Postat av: Ulrica Stålhand

Publicerad 2013-12-28 17:17:54

så häftigt!!! Tejpen var roligt den har jag inte sett...... :)

Svar: Har köpt den spec...för detta kort...
Agneta Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela