hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Mera ljus

Publicerad 2013-12-20 23:23:00 i Allmänt,

Har gjort lite mera ljus, väldigt populära måste jag säga....och visst är de lite juligt fina
 
Gjorde en tag, som fick pryda en glöggflaska, fin gebortpresent
 
Hittade en servett, med en sådan fin tomte på. Det blev 2 stycken ljus och så  fick tomten pryda en tändsticksask också,
 
Tomtemöte i skogen
 
Jungfru Maria fick en spets omkring sig
 
 
och en rosett, som jag prydde med 3 stycken pärlor
 
Ett par tändsticksaskar med utstansade gatlyktor och lite snöglitter på
 
Allt paketerat och klart. Cellofanpapper och knutit till med lite snöre, i samma färg som motivet på ljuset.
 

Kommentarer

Postat av: Ulrica Stålhand

Publicerad 2013-12-28 17:19:51

oj, vad många fina ljus och askar du fick till...... speciellt där ljust med madonnan eller om det ska vara Maria.... så stiligt..... :)

Svar: Tack...<3
Agneta Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela