hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Besök

Publicerad 2013-07-07 00:44:00 i Allmänt,

 Nu har det öppnat en ny scrapingshop i grannbyn.....vi var dit min dotter och jag. Väldigt mycket grejer i en källare i Saladamm, och det bästa av allt, man kunde fråga och få en demo och se resultatet. Jag hade siktat in mig på en färg, som jag ville ha, men fick reda på att den var extremt brandfarlig, kunde självtända om man var oförsiktig, det vet jag inte att jag läst någonstans......så de rekommenderade en annan färg istället. Färgen var så farlig att den inte gick att importera, för flygbolagen tog inte med den på sitt fraktflyg.........då drog jag öronen åt mig...men fick tips om alternativa färger istället....sånt är otroligt värdefullt......plus att vi fick lite rabatt i öppningserbjudandet..inte heller att förakta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela