hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2013-06-14 23:02:00 i Allmänt,

Här kommer jag att lägga in lite saker jag gör.....mina hobbies, lite bilder på alster jag tillverkar....och lite annat, som händer i mitt liv.

I början blir det väl lite töntigt, men man lär sig väl och hoppas att det så småningom ska bli en intressant sida att visa upp

Är en glad pensionär och tänkte, när jag blev det, att vad ska jag göra nu.....men jag hinner inte alls allt jag vill, fast jag har hela dagar på mig till mitt eget förfogande.

 

Det är mycket jag vill.....läsa böcker, jättebra att lyssna på inlästa böcker och handarbeta samtidigt, som sy, sticka och knyppla, men så skulle jag vilja lära mig frivoliteter, har redan skaffat mig små skyttlar och garn, så nu är det bara att kolla när det finns någon kurs i detta, inte alltid det finns på schemat, men får hålla ögonen öppna. För många år sedan så målade jag i olja och det skulle jag nog vilja ta upp igen, men just nu har jag fastnat för bookscraping, kortmakeri, och det är en jättestor hit. Där har jag verkligen fastnat, och dottern och hennes tvillingtjejer också, så vi är tre generationer, som är med i en scrap- cirkel, och träffas varannan vecka, och byter erfarenheter och idèer och även lånbyter saker, som stämplar, dies och punch. Finns en mängd varianter på saker man ska ha...... i alla fall vill ha, man får ju prioritera lite, allt kan man inte skaffa sig, så är det ju...

Kommentarer

Postat av: Blogg.se

Publicerad 2013-06-14 23:02:15

Lycka till med din nya blogg!

Svar: Tack..
Agneta Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela