hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Dopklänning

Publicerad 2013-10-22 13:54:00 i Allmänt,

Fick beställning på ett dopkort till en kille.....och det skulle gå i blått
 
Kortet fick utseende som en klänning och jag smyckade det med blå rosor och gröna blad gjorda efter en  egen stans, som jag haft så länge att jag inte vet var den kommer ifrån...tror på Nellie Snellen.
En söt spets fick också plats, och runt halsen satte jag en liten smalare spets. Så lite blått band med vita prickar och en charms med en födelsetavla, som en liten kerub håller.
Allt satt på en vit cardstock.
Inuti satte jag en vers med, Tryggare kan ingen vara och På din Dopdag..chalkade med Distress: Weathered Wood och så satte jag på lite Liquid Pearls: Ocean Blue i varje hörn. En vit pärlrad fick avsluta halsringningen. Så fick en söt liten kanincharms också en plats där.. Detta lite blåa papperet med mörkare prickar kommer från Fabscrap och heter Vintage Stork
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela