hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Ett till Bilkort

Publicerad 2013-10-23 12:31:04 i Allmänt,

Gjort ett bilkort, fick inspirationen hos Fruarna Lilja.....och satte igång att rita en bil.....gjorde 3 stycken i fallande skala..En i svart cardstock, en i mörk grå cardstock och den längst fram i akvarellpapper, som jag sprejade med Glimmer Mist i guld...
 
 
2 knappar fick bli hjul och dessa satte jag på ett par utstansade kugghjul, som jag färgade med koppar och grön Inka Gold. En utstansad bladslinga, som jag delade på och färgade in med guld Inka Gold, en fjäder några blommor och några pärlor på strån....så en grattisstämpel, som jag satte på ett utstansat oval cardstock, nu har jag kommit igång med Inka Gold, så det fick bli sådant runt kanterna också....
 
 
Inuti satte jag min nya stämpel från Slöjddetaljer och en tag med grattis och plats för egen text
 
 
Kortet är gjort som ett stafflikort, man kan låta det stå upp
 

Kommentarer

Postat av: Ulrica Stålhand

Publicerad 2013-10-23 13:48:00

så häftigt :)

Svar: Tack
Agneta Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela