hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

ett till julkort färdigt

Publicerad 2013-10-22 14:10:00 i Allmänt,

Min första julstämpel, som jag köpte från Vilda stamps, en tomtegubben, på Symässa i Stockholm, jag tror det var 4 eller 5 år sedan. Senare var jag och skulle ha en röd ProMakerpenna att måla med, men fick lite fel färg, så mina första kort blev med en skarpt rosa tomte....men nu har jag hittat en bättre färg....ja, ja man lär sig med åren....
Textstämpeln och granen kommer från Inkido. God Jul diesen från RoxStamps.
Tomten är satt på distanskuddar, för att få till lite 3d effekt.
 
Allt satt på en vit cardstock som i sin tur är monterat på en röd cardstock.....
 
 
 
.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela