hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Höstliga gratulationer

Publicerad 2013-10-05 20:21:00 i Allmänt,

Hittade fina höstpapper på mässan i Gävle från Landstoken Paperdesing
och min nya dies, kvisten med löv från Craft dies
En tags som jag gjort efter Lilla Pyssel Ingers sida....så fina....men jag hade väl inte samma utgångsmaterial....men jag gjorde med det jag hade och jag tyckte det blev bra ändå.
En dies, buskliknande kvist från Joy craft, hittade jag också på mässan i Gävle.
Ska ha den till en höstgrattisbukett............
 

Kommentarer

Postat av: Ulrica Stålhand

Publicerad 2013-10-12 12:18:17

wow..... jätte häftigt härligt papper.... tagen är helt underbar.....

Svar: Tack, köpte papperna på Gävle mässan
Agneta Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela