hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Nytt bäbiskort

Publicerad 2013-10-10 11:21:08 i Allmänt,

Oj, oj, jobbat hela natten med att göra ett nytt kort till en jättestolt mormor. Hade gjort ett kort färdigt till igår egentligen, men så var jag på en dräktsömnadskurs igårkväll, där jag har en elev som knypplar en spets till sin hätta, och då träffade jag en så stolt mormor, som hade väntat länge på att bli just mormor, att jag gav bort det färdiga kortet. Och eftersom jag ska träffa den rätta mormodern idag, så var det bara att sätta igång...så jag får väl skylla mig själv........
 
hade papper kvar sen förra kortet, så det fick bli något nästan likadant. Målade stämplarna med guldpenna och satte på lite fjärilar och blommor. Stämplarna kommer från Vildastamps.
 
inuti en vers jag hittat på Lilla Pyssel Ingers sida och ett hjärta att skriva en egen hälsning på. Så en charms, en gammaldags barnvagn och lite strass-stenar
 
Stämpeln är från Wee Stamps, "Angie" bara så söt. Hade på lite Glossy accents på nyckelpigan och bladet som singlar ner. Så fick det bli en charms med små fötter och lite blommor i hörnet.
 
baksidan fick bara min stämpel som dekor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela