hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

En GrattisLO

Publicerad 2013-09-29 11:07:00 i Allmänt,

Hittade ett kort på min Knyppelgilleledare på Tidningens hemsida, från kungaparets besök i Koppardalen.
Eftersom han inte har någon dator, så har han nog bara sett de bilderna, som var ute på tidningens pappersupplaga. Så jag tyckte det var lite roligt att ta ut bilden, där han var med, och göra en LO av den och ge honom på Knyppelgillets första möte.
Jag har en liten baktanke med gåvan också............tänker be honom om att få ta med mig ett gäng gamla arbetskamrater hem till honom och se hans samlingar av glas, servetter och kungabilder. Han har ordnat sådana fina samlarrum....otroligt fint....så nu hoppas jag han blir imponerad av min tavla och önskar oss välkomna hem till sig.......
 
 
En vit cardstock, som jag sprejat med Glimmer Mist Jazz Blue
Ett vitt tårtpapper, sprejat med guld Glimmer Mist
En mur av Embossing Creme, silver
Lite blommor och bladgirlanger, en kungakronastämpel, ett gammalt frimärke och en poststämpel
3 foton monterade på ett vitt cardstock
Vita Foambokstäver, som jag färgat med guld stickels
Allt monterat på en mörkblå cardstock
 

Kommentarer

Postat av: Ulrica Stålhand

Publicerad 2013-09-29 11:21:38

Åh så glad hans ska bli, kan ju knappast neka er att komma....... vilken härlig present och fina ihop satt med krona och frimärken och allt. vilket fint papper

Svar: Bara ett vitt cardstock, som jag sprejat med glimmermist, men tack för din fina kommentar...
Agneta Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela