hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Ordnade mina blommor

Publicerad 2013-09-13 21:43:29 i Allmänt,

Har köpt en låda att förvara mina blommor till scrapbokingen i, så svårt att ha en överblick när de ligger i olika påsar och lådor...känner att här måste det göras en insats. Så jag köpte en låda och äntligen fick jag hem lite oasis och kunde sätta igång med projektet
Här har jag fyllt en del av burken med 1 oasis, som jag delade mitt i tu på längden, passade precis, med båda halvorna bredvid varandra, så började jag sätta i mina blommor, rosa och röda, rosor i 2 storlekar och knoppar i 2 storlekar
 
 
Tog hela Doobidoo att bli klar, men så skönt att ha lite koll på vad jag har......
 
 
Fyllde ut resten av utrymmet med en nyinköpt oasisbit....och nu så har jag koll på mina röda och rosa blommor....så skönt.......de vita och beiga har redan en egen låda....så nu gäller det att hitta en ny låda till de gula och blå blommorna.......nästa projekt att ta tag i......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela