hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Pojkarna

Publicerad 2013-09-09 13:36:43 i Allmänt,

Igår fick jag hjälp att röja baksidan av sonen och ett barnbarn, 2 pojkar med klös.......
Baksidan har verkligen sett ut som en vildvuxen träda.......där stod 4 st popplar förr, vars rötter då kröp ur sitt jordbo och la sig uppe i dagern, så det har inte gått att klippa med gräsklipparen där på många år, utan jag har fått hjälp av någon att röja där en gång varje sommar. Och i år kom mina pojkar och körde igång med trimmrarna.
Hann inte köra mycket förrän tråden tog slut, fick stanna och ta fram ny tråd många gånger....
 
Så körde de igen
 
Och det blev verkligen fint, nu är det bara för mig att ut och ta tag i häcker där också. Nu när jag kommer åt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela