hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Till kärleksbarnet

Publicerad 2013-09-20 22:08:00 i Allmänt,

Fixat med ett bokkort, i form av ett kort till en nyfödd flicka, vet inte om hon kommit ännu, men i så fall står det inte på.....så välkommen är hon, men just nu kommer jag inte ihåg vad hon skulle heta. Mormodern har talat om det, men det var ett par veckor sedan....hon berättade också lite roliga saker, som den blivande storebrodern, har funderingar om. Det kan man ju förstå...en stor omvälvning för honom.
En dag hade mormor berättat att hon tvättat en del bebiskläder, varpå lillgrabben tittar stort på henne och frågar  "Va, kommer hon naken"......och så brukade han knacka lite försiktigt på mammas mage och säga.."knack, knack, det är din storebror, som talar"
 
Inuti har jag satt en vers och på andra sidan målat ett stämpelmotiv
 
Versen såg jag på Lilla Pyssel Ingers sida och tyckte den var så söt, så jag lånade den, hon brukar tycka det är helt ok, att man tar idéer från henne.....
Den söta stämpeln kommer från Wee stamps och så har jag satt på lite charms, och några blommor

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela