hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Gjort lite manligare kort

Publicerad 2014-12-12 17:24:38 i Allmänt,

Gjort kort med lite åt det stramare hållet. Här blev det inga blommor på......Brun cardstock och mönsterpapper från Ruby Rock-It. Blev två kort av papperet och delen, som inte var så mycket figurer på fick bli inuti korten.
Diesen från Roxstamp, som jag hängde upp i ett hampsnöre....gjorde också en stolpe utav 3 snören, som jag bara klistrade fast.....
och inuti bara ett grattis, stämpeln från Vilda stamp.....
Resten av diesen från Roxstamp, Grattis, som jag färglade in med koppar Inka Gold, den satte jag på detta kort. Där lade jag en hjulkant, som också färgades med Inka Gold koppar, detta är en dies från Sizzix och så Tim Holtz bilstämpel. Nu hade jag jobbat med snöre på förra kortet, så det fick bli lite snören här också.
Inuti lite stämplat grässtrå och lite glitterlim på, och Vildas Grattisstämpel
 

Kommentarer

Postat av: mari

Publicerad 2014-12-28 13:24:22

Oj vad fina saker du gör

Svar: Tack, kul du gillar det.....
Agneta Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela