hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Dekorerat ljus

Publicerad 2014-02-12 01:32:46 i Allmänt,

Blev bortbjuden på middag och fick i hast sno ihop en present till värdinnan....blev ett ljus och en tag
 
Fram och baksida, vilket man nu vill...
 
satte på lite rosa perlmaker runt den stansade bården,
och tagen, som jag enbossat och sedan dekorerat med utstansade fjädrar och blad, så satte jag på några blommor och en stämpel med texten "i stället för en blomma"
Synd att det blev så mörk bild när jag äntligen blev klar, men med blixt blev det inget bra, eftersom jag slagit in det i cellofanpapper, bilden blev alldeles vit av återskenet..men jag har satt på min tag och knöt fast den med ett rosa snöre som jag krusade
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela