hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Ett Grattis-kort

Publicerad 2014-02-02 15:00:32 i Allmänt,

 
Ett grattiskort till en 30 åring, men jag har inte lämnat fram det än, så jag sätter ut namnet senare
Gammelrosa cardstock, mönsterpapper Papermania, dies från Die-namics och Roxstamp
 
Inuti finns plats för en personlig hälsning
Die från Cherry Lynn och stämplar från Roxstamp och Viva.
Prickiga papperet från samma Papermaniahäfte.
 
Kenny K:s fina stämpel, nu är jag ju inte så duktig på att färglägga, men jag gör så gott jag kan.
Runt motivet har jag lagt lite rosa Liquid Perls
 

Kommentarer

Postat av: Ulrica

Publicerad 2014-02-02 15:11:43

Så snyggt!

Svar: Tack så mycket.....
Agneta Johansson

Postat av: Margareta

Publicerad 2014-02-02 20:21:00

Du har gjort ett jättefint kort! Det prickiga papperet blev jag extra förtjust i! Snygg insida också!!

Svar: Tack, är också förtjust i detta, är i ett block jag köpt på rea någonstans ifrån??
Agneta Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela