hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Uppvaktning av gamla arbetskamrater

Publicerad 2014-01-20 12:46:00 i Allmänt,

Ska iväg på en samlingsmiddag för två gamla arbetskamrater, på mitt förra jobb....har gjort ett par kort till dem, som jag tänker överräcka....ska bli så trevligt och jag är så glad att de ville ha mig med, fast jag gått i pension....så fint och det ska bli så spännande......
Till våran vaktmästare på skolan, som blir 65 år
Använt en dies från Roxstamp
Till en av "fröknarna" på skolan som blivit 40 år och som inte ser ut som så, utan jag fick riktigt tänka efter så jag inte tog i för mycket, när jag klämde dit med 40 år
Använt en dies från Sizzix, och Grattisdiesen från Roxstamp, så satt jag på lite dekorationer
 
Nu är de paketerade och överlämnade, och en mycket trevlig middag blev det med många skratt och "minns du" så kul att träffa alla och vi var många, som ville hylla de två jubilarerna....
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Margareta

Publicerad 2014-01-27 13:41:49

Så jättesnygga kort båda två! Det till 40-åringen är det verkligen lift-varning på - så snygg och annorlunda vikning!!

Svar: Tack så mycket ...kul du tyckte om det.... fått beställning på 2 till..så det är positivt..ha det bra och tack för din fina kommentar
Agneta Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela