hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Å ett till studentkort

Publicerad 2014-06-13 22:05:29 i Allmänt,

Gjorde ett till studentkort.....tyckte det var så kul med att vika gamla böcker, att det fick bli ett sådant till..
Skulle göra ett kort till min sondotter som tog studenten i Hedemora, och jag tyckte att det var lite kul att dekorera vikta gamla böcker, så det blev vad det blev......
Här är framsidan med blommor, blad, en vit fjäder och en stämplad och utklippt tjej från Bildmålarna, som jag målat med akvarellpennor. Satte fast henne med en liten flärp, som jag fäste inuti boken, så det såg ut som hon stod framför boken. Så lite grattis och datum fick plats också......
Kortet taget ovanifrån för att se Grattiset, som är köpt på en blomsterhandel i lite utstansat trä, och jag förgyllde det med lite guld Inkafärg
 
så på baksidan satte jag på en grattishälsning från farmor
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela