hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Ett kondoleanskort

Publicerad 2014-06-01 16:13:42 i Allmänt,

Ibland får man tråkiga besked....men livet är ju bara så....
Jag ville gärna göra och skicka ett kort till den bortgångnes son med familj, för att visa mitt deltagande.
Utsidan gjorde jag i silverfärjat utstansade hjärtan, och en vit blomma, satte på några vita stenar också. Så en stämpel med mitt deltagande, som jag chalkade med silver Versa color.
insidan fick en skriven vers och en hälsning, som jag satte på 2 utstansade Whimsy Shapeology Dies och chalkade kanterna med silverfärg
Baksidan fick en vers jag hittade på en sida på nätet och min stämpel
 
 

Kommentarer

Postat av: Ulrica Stålhand

Publicerad 2014-06-01 16:47:20

få fint och omtänksamt! De kommer nog att bli uppskattat trots allt.

Svar: Tack för det hoppas det tröstar lite.....
Agneta Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela