hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Ett Midsommarljus

Publicerad 2014-06-19 20:56:25 i Allmänt,

Fick förfrågan om jag kunde bistå med ett presentljus, som dottern skulle ge till en väninna...och det var klart att jag fixade i ordning ett sådant och slog in till henne......tänkte göra en tändsticksask till ljuset också...men då visade sig att dottern hade alla mina Distressfärger.....så jag gjorde en ask i alla fall men den får bli hos mig ett tag till
Rosen är utstansad från ett servettmotiv, så lite blingstenar och några rosor....satte på en klick limegrönt glitterlim i hörnen också.
 
Men så här blev ljuset
Så svårt hitta fina servettmotiv...vet inte var alla affärer hittar sina konstiga motiv....men denna hade jag kvar sedan ifjol, så ett blått band av cardstock runt foten, som jag använt en punch till med ett gallermönster
 lite gröna blad, gula och blå rosor.....ett par nålar med en gul droppe på satte jag också dit, så fick det bli en blå rosett för att förhöja det hela.
Närbild på dekorationerna
Så satte jag på blått Liquid Pearls.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela