hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Ett studentkort

Publicerad 2014-06-01 20:23:07 i Allmänt,

Har altrat en bok till ett studentkort....så kul att göra och nu så ska det bara lämnas fram till barnbarnet i Kungsbacka på studentdagen, dagen innan svenska nationaldagen........ska bli kul att se att vad han tycker.....
Har vikit in bladen i en gammal bok och lägger en blått band som jag dekorerat med blommor
 
satte dit 2 st uklippta studentmössor, som jag embossat skärmarna på med svart glitterembossingpulver
 
Stämplat en studentkille och ställde honom framför boken och lite grattisar och datum får också plats
 
på baksidan satte jag en lapp med grattulanterna...och nu ska bara presenten fogas in i det hela...
 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2014-06-02 04:18:41

Hej!
Vilken underbar fin bok du har altrat.. Så fina detaljer. Snyggt med det embossade på studentmössorna.
Studenten kommer bli jättenöjd!
Ha en fin vecka.. Nu ska jag kika runt lite i din blogg. Hittade hit via Facebook och det är ju alltid kul med nya bloggar.. :)
Kram Anna

Svar: Hej på dig och kul att du gjorde en kommentar...blir så glad när mina alster faller dig i smaken.....och jag hoppas han blir glad åt mormors present, och morbror får också vara med.....och hoppas du också får en fin vecka med nationaldag och pingsthelg och kanske examen också,,,,,,ha det bra och tack för du tittade in......kram Agneta
Agneta Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela