hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Ett Enkelt Kort

Publicerad 2014-03-23 16:44:02 i Allmänt,

Ett mycket enkelt kort till en kille....gjort på en kvart.....men så tillkommer torktiden Såg att en på en tråd på Facebook hade använt en drickaburk till att torrembossa. Så jag måste bara prova lite, och klippte till en lagom bit, som jag sedan körde i Min Big Shot med en embossingfolder från TH. Blev ett bra mönster, men så skulle det ju på ett kort också, inte för krussidulligt, utan lite manligt stramt. Så det blev bara ett grovt snöre runt metallplattan och ett tryckt grattis. Lade på lite grön glitterpaste, som jag köpt på rea någonstans och lät det torka, och lade på lite glitterlim i en grönare färg runt hälsningen....inuti blev det en liten hälsning
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-25 14:33:06

Låter ju väldigt enkelt ;)

Postat av: Margareta

Publicerad 2014-03-25 19:40:19

Åh vilken underbar ide!! Det ska jag också prova när jag kommer hem!!
Kortet blev ju jättesnyggt!!
Kram!!

Svar: Tack...<3
Agneta Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela