hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Mars månadsfyllerier

Publicerad 2014-03-18 17:57:54 i Allmänt,

Denna månad är en hektisk månad på fyllarfronten i min familj.
Börjar med mågen, så en nära bekant, jag, tvillingbarnbarnen, så ett barnbarn till och dagen därpå ett till...Så idag var det tvillingarna Anna och Emma, som blev 14 år och de fick varsitt plånbokskort med en slant i att ha på den stundande utomlandsresan.
 
Annas kort, hon gillar blått....
 
Emmas kort, och hon gillar grönt
 
 
Så hade tjejerna beställt en smörgåstårta.
Jag gjorde en till min födelsedag, och den blev väldigt populär. Jag trodde inte ens de skulle smaka den......men ibland har man fel....och jag fick beställning av tjejerna, om att göra en likadan till deras kalas. Så det gjorde jag ju gärna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela