hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Gjort ett kort till en pensionär

Publicerad 2014-05-01 11:28:00 i Allmänt,

Vi på Folkare knyppelgille skulle uppvakta en nybliven pensionär, och jag fick äran att göra kortet...lite åt det kulturella hållet, men med lite stänk av hantverk från knypplingens värld......och jag gjorde detta...få se om det duger...
 
 
och inuti blev det så här...med en ruta för att skriva en hälsning också.
 
 
Glömde fota baksidan, men det går ju att rätta till, för jag hittade ett papper med en spets på....så det fick pryda baksidan och så min stämpel......så fick det bli...
 
 

Kommentarer

Postat av: Margareta

Publicerad 2014-05-01 20:49:05

Åh ett så fint kort!! Så många fina detaljer och ljuva färger!! Duger - det är superfint ju!!

Svar: Oh...tack för dina fina ord...blir varm i hjärtat av dem.....
Agneta Johansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela