hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Grattiskort

Publicerad 2014-05-04 20:00:00 i Allmänt,

 Varit på en jättetrevlig mässa i Gävle, där det var många lärorika och bra demonstrationer av nya dies och hur man kan använda dem...och naturligtvis kom det ner några i min kasse....konstigt....
Så fick jag lära mig hur man kan använda kantstansar och hur man kan förgylla det hela med glitter, bara så bra...att jag inte förstått detta förut???
Sist men inte minst Lilla Pyssel Ingers demo av sina tags, bara så bra...har försökt mig på dessa själv..men hur det än är så får man lite bättre grepp och infallsvinklar när man ser proffsen jobba......
Så idag var jag bara tvungen att prova på mina nya dies och göra ett enkelt grattiskort
blev ju inte riktigt som jag tänkt från början...så jag vinklade till det lite
 
inuti fick det bara bli ett enkelt kort att skriva sin hälsning på
 
och baksidan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela