hobbyaggan.blogg.se

Mina hobbies och lite annat jag sysslar med

Hittar ingen ram...

Publicerad 2014-05-09 23:29:00 i Allmänt,

Har gjort en Lo, eftersom mina fd. kollegor och jag är bjudna till en tjej som flyttat från trakten......nu brukar hon komma hit till oss så ofta hon kan och vi är 7 st gamla kollegor som träffas en gång i månaden, för att äta lunch tillsammans och prata gamla minnen och om nutida minnen. Vi brukar hålla igång en bra stund och kökspersonalen brukar städa runt oss, innan vi har förstånd om att bryta upp. Sista gången vi träffades, så fotade jag oss alla, för jag hade nog en liten idé om vad jag skulle försöka göra. Jag framkallade bilderna och en del var väl inte super, lite motljus som förstörde, men det fick vara så.........Så gjorde jag en lay out, 30 X 30, som jag brukar, och så hittade jag ingen ram, måste vara en med distans mellan glas och bakvägg, hittade bara en mycket mindre. så jag fick ta bort alla korten och göra allt mindre....kanske blev i gyttrigaste laget...men så här blev det...är inte alls supernöjd.....men den får duga...få se vad de andra tycker.......
Den blev godkänd, så jag gjorde en tag, som jag pyntade med lite blommor och swirlar, och letade på snören som skulle passa till färgerna på tagen.....
Nu har jag slagit in tavlan i ett paket, som ska levereras till bästa väninnan i Västerås
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela